lauantai 6. helmikuuta 2010

NATTI-MATTI

Tässä istun enkä muuta voi. Minulla oli aivan toisenlaiset tarkoitusperät. Kävin oikein rentouttavassa suihkussa ja petasin itselleni vuoteen tänne yläkerran työhuoneeseen. Otin kirjan käteeni ja koetin päästä toiseen todellisuuteen. Hetkeksi pääsinkin, mutta en suinkaan väsähtänyt, piristyin vain. Tunnin verran pyöriskelin sängyssä ja nousin. Uni ei tule. Vajaassa kymmenessä kuukaudessa olen niin tottunut nukahtamaan E kainalossa, että taitaa tämä vieroitusprojekti olla meille molemmille yhtä hankalaa. Viime yön nukuin anoppilassa, ja olin niin lopen uupunut kiukkuisen tytön kantelusta yhden aikaan illalla, että nukahdin suhteellisen nopeasti. Iltaiset päiväunet taisivat sotkea minun rytmini pahasti. Olen aina sanonut, että en osaa nukkua päiväunia. Ne eivät sovi minulle! Nyt lähdetään uudestaan yrittämään. Toivottavasti korvatulpat estävät alakerran pahimpine huutojen kuulemisen... Natt i natt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti